Dag voor vertrek - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Kees Mijnders - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Kees Mijnders - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

27 November 2014 | Nederland, Purmerend

Hoi allemaal niet schrikken hoor ik ben het maar Kees...
Dit is een eerste aanzet voor een reisverslag, Het lijkt mij heel leuk om een reisverslag te maken over mijn reis in Argentinie dit als herinnering maar dit is nog leuker om te delen. Veel mensen welke ik heb gesproken zijn erg enthousiast over mijn komende reis en avontuur en hebben mij gevraagd om dat te delen. Nou kan ik dus niet meer terug , figuurlijk dan. Ik leg mij dan wel wat op... dus moet ik wel wat gaan schrijven dan. Het grote voordeel voor jullie, naast dat jullie mij niet horen , is dat ik mijn mond moet houden en jullie zelf kunnen bepalen of jullie het lezen en ook wanneer.....erg handig voor jullie...;-)

Nu een dag voor vertrek ben ik wel klaar met voorbereiden , wat kleine zaken nog uitzoeken zoals kijken hoe ik mijn kleding in een rugzak prop . Ik ga nogal verschillende temperaturen tegemoet , het is dan wel zomer in Argentinie maar in het noorden is het heel warm, (Buenos Aires) maar in de Andes en in Vuurland kan het snijdend koud zijn... . dus dat wordt leuk.. Verder veel cash meenemen welke ik daar kan omwisselen naar pesos want het is daar heel normaal dat er geen of maar heel weinig geld uit de pin automaten komt, laat staan de evt. lange rijen , ook al ben ik op vakantie ik heb geen zin om lang te wachten...;-}

Ik vertrek vrijdag de 28e om 21:00 s en land om 7 uur in Buenos Aires
's ochtends plaatselijke tijd. Het tijdverschil is 4 uur het is daar vroeger dan in Nederland).
Wat ik nu heb gelezen op de website van Djoser, de reisorganisatie waar ik mee reis, gaan er in totaal 20 mensen mee. Leeftijden ken ik niet, 6 mannen en 14 vrouwen dus prima verdeeld...;-)
Wij reizen gezamenlijk en verblijven in dezelfde hotels en pensions maar evt excursies, tripjes en bezichtigingen kan ikzelf bepalen en regelen.Ik kan dus zelf mijn tijd indelen op de plekken waar ik verblijf. Er zijn 3 binnenlandse vluchten en de rest van de reis gaat per bus , dat is wel allemaal geregeld.

  • 27 November 2014 - 15:45

    Evelin:

    Leuk, Kees!!!
    Een vriendin van mij heeft het ook gedaan toen zij in Thailand en andere landen in die buurt was en het was heel erg leuk... Wij wisten was zij aan het doen was (met foto's en al) en zij kregen feedback van ons, hier uit het kikkerland...

    Heel goede reis en heeeeel veel plezier!!! Geniet er van!!!
    Groetjes,
    Evelin


  • 27 November 2014 - 16:27

    Monique:

    Kees ik wil je goede reis wensen. En leuk dat je verslag gaat doen van je reis. Ik ga het zeker volgen. Groetjes Monique Wehrman

  • 27 November 2014 - 16:52

    Jacqueline :

    Heel leuk om je te kunnen volgen. Ik wens je om te beginnen een goede reis, veel plezier bij alles wat je gaat beleven en tzt een behouden thuiskomst!! Groet Jacqueline Jonkman

  • 27 November 2014 - 20:16

    Margonda:

    Hoi Kees,
    Heel veel plezier en ik ga je zeker volgen, geniet ervan!
    Groetjes Margonda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees

Actief sinds 03 Nov. 2014
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 4958

Voorgaande reizen:

18 December 2015 - 08 Januari 2016

Costa Rica & Panama

28 November 2014 - 21 December 2014

Argentinie en Chili

Landen bezocht: